Saturday, July 10, 2010

『鍾C9勾針基礎課程』第一至第四課

『鍾C9勾針基礎課程』第一至第四課,已經成功上載到Youtube了!









其實拍片的時間唔耐,因為我都係亂咁嗡,是是但,構思拍攝技巧同預備也是scan幾張圖,得閒答車無o野做時想一想就是了。剪片也不廢太多氣力,因為插部iphone落macbook,等一陣就可以下載晒,直接在imovie內可以好快就剪好片了。不過最最最最最......花時間的,是upload到Youtube!!!!!!
簡直等到我人都巔!如果我唔係用P豬豬W的話,我估我重可以拍多好多個短片,upload好多短片上youtube o羅!唔該快D約滿!我要轉會呀~~~~~~

四個短片包括拿線、針、起針的方法及十一個基本勾針符號的認識。我覺得認識了勾針符號後,看甚麼書都可以成功的勾到出來是最重要,所以先講符號。
之後還錄了三種不同的勾公仔起針方法和兩種勾公仔轉行時的勾法,方便大家對勾公仔圖樣熟識後,就可以開始看書勾了。

不過我暫時對於上載這件事感覺煩厭,所以要隔一、兩日才可以再上載到youtube。 >_<

2 comments: