Tuesday, December 15, 2009

German Pool -Berndes 套裝開箱文

今日好開心呀!
除了老豆今日陪我行工展會掃貨外,重收到神秘禮物。








事源上星期我拍完『鍾C9亂咁煮』後,同老細講,我好希望有一日Baffalo或者German Pool會贊助我個節目。咁老細聽完後,竟然即晚當我去了旺角開會時,去太古間永安買了成set比我!
我收到送貨時當然好驚喜,佢重係咁話 "German Pool真係贊助你呀!你快D拆禮物啦!"
其實我真係好開心呀,估唔到我講一句說話,佢就記住,重偷偷去買比我,咁樣既老細去邊度搵呢?
而且今日我去工展會掃完貨後,諗住比個電話通知聲佢,報定案先,因為都有少少怕佢唔喜歡,點知我同佢講,話我去完工展會番緊來,而且買了兩車仔滿的貨,佢無話我不特止,重話落地鐵站幫我手拿。

有錢係幸福咩? 有個咁既老細先係幸福呀!

多謝您! <3


-- 鍾師奶流動訊息~

No comments:

Post a Comment